Customer
Realization
Duration
Technologies
Integrácia systému a funkcií HID Mobile Access, ktoré umožňujú interakciu používateľa so zámkami dverí, kde dôjde k náhrade prístupovej karty za mobilný telefón (virtuálna karta), s autorizáciou prístupu podľa používateľovi pridelených oprávnení.
V prvej časti projektu išlo viac menej o POC (Proof of concept). Zabezpečenie podpory požadovaných funkcií, vytvorením ekosystému s prvkami, ktoré medzi sebou komunikujú:
Po úspešnej autentifikácii klienta, aplikácia získa HID sériový kľúča z HID servera. Aplikácia umožňuje nastavenie gest pre otváranie dverí mobilným telefónom, použitím technológie Bluetooth alebo NFC. Používateľ má v aplikácii zoznam pridelených kariet, s oprávneniami na otváranie konkrétnych zámkov dverí.
Druhá časť projektu využíva získané vedomosti, kód a skúsenosti s technológiou HID z prvej časti projektu a jej začlenenie do aplikácie HB Reavis More.
Riešená je aj integrácia používateľského profilu aplikácie s manažmentom prístupov HID, kde ako jednoznačný identifikátor poslúžila emailová adresa.
V aplikácii bola doplnená možnosť zahodenia pridelených kariet, napríklad pre prípad výmeny telefónu. Vykonanie tejto akcie vymaže všetky HID údaje z klientskej aplikácie (umiestnené v telefóne používateľa), ale tiež HID serveri tretej strany. Opakované použitie takto zahodeného sériového kľúča HID nie je možné.
Integráciou aplikácie na HID systém manažmentu prístupov sa celá správa kariet deje bez potreby fyzického kontaktu karty s programovacím zariadením, a tým sa zároveň znižuje administratívna náročnosť správy kariet.
Mobilný telefón nosí väčšinou každý so sebou, tým sa aj eliminuje možnosť zabudnutia prístupovej karty.