Blog

Základ tvorby obchodných typov: diel 1.

Customer Experience
18.11.2019

Vitajte.

V nadchádzajúcej sérii článkov si povieme viac o tom, ako začať úspešnú cestu digitálnym marketingom tak, aby ta cesta mala jasný a úspešný výsledok. K tomu potrebujeme mať stanovený smer a cieľ našej cesty. Aby bol akýkoľvek nástroj marketingovej automatizácie nápomocný, potrebujeme určiť očakávania.

Stanovenie obchodného cieľa

Základná vec, ktorú vám odporúčam si identifikovať je stanovenie si obchodného cieľa.

Príklad: V nasledujúcich 12 mesiacoch zvýšiť predaj o 100 000 EUR.

Teraz vypočítajte hodnotu jednotlivých obchodných typov:

Obchodný cieľ

Priemerná predajná cena tovaru alebo služby

Priemerná miera úspešných uzavretí obchodných príležitostí

Hodnota každého obchodného typu

Zvýšiť tržby o 100 tis. EUR v priebehu nasledujúcich 12 mesiacov

1000 EUR

10%

1000 X 10% = 100

Spočítajte si koľko nových potenciálnych zákazníkov potrebujete vygenerovať:

Obchodný cieľ

Priemerná predajná cena tovaru alebo služby

Priemerná miera úspešných uzavretí obchodných príležitostí

Hodnota každého obchodného typu

Cieľ pre generovanie obchodných typov

Zvýšiť tržby o 100 tis. EUR v priebehu nasledujúcich 12 mesiacov

1000 EUR

10%

1000 X 10% = 100

100 000 / 100 = + 1000 nových typov v nesledujúcich 12 mesiacoch

Spôsob ako vypočítať počet nových potenciálnych zákazníkov, ktorých potrebujete:

Priemerný počet potenciálnych zákazníkov, ktorí vygenerujete mesačne (historicky alebo na základe benchmark)

Priemerná mesačná konverzia typov na zákazníkov

Počet nových zákazníkov, ktorých potrebujete vygenerovať mesačne

40

5%

40 X 5% = + 2 noví zákazníci

Meranie výkonnosti – Customer Attribution

Pre presnejšie výpočty a základné dáta použijeme jeden z modulov na meranie výkonnosti marketingu Customer Attribution. Viac vo videu:

 

Máte záujem o nášho
IT experta alebo team?

Základné informácie
Zadajte popis projektu*
Predpokladaná doba prác
od
do
Spôsob práce
Požadované jazyky a úroveň *

Požadovaní experti*

Formulár vyplnil:
Odoslať formulár
Odoslaním formulára dávate súhlas so spracovaním osobných údajov
Vaša správa bola odoslaná.
Vaša správa nebola odoslaná. Skúste to pozdejšie ešte raz.

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Kontaktujte nás radi sa s Vami stretneme

Odoslať formulár
Odoslaním formulára dávate súhlas so spracovaním osobných údajov
Vaša správa bola odoslaná.
Vaša správa nebola odoslaná. Skúste to pozdejšie ešte raz.